ללמוד ולעבוד בתחום – קורסים בשיווק

מידע על לימודי תעודה – קורסים בשיווק 

תכני הלימוד:

- תכנון ובניית הרצאה מנצחת.
- בניית מצגת אפקטיבית ומרתקת.
- השימוש בתדמית שפת גוף וקוליות להעצמת ההופעה.
- השימוש בדוגמאות, סיפורים והומור בהרצאה.

תכני הלימוד:
הלימודים כוללים מידע על תרבות הנופש והפנאי, ניהול תיירות, מגמות בתיירות, שיווק תיירותי, יסודות חשבונאות, תמחיר…

מידע על לימודי תעודה – קורסים בשיווק 

תכני הלימוד:

- תכנון ובניית הרצאה מנצחת.
- בניית מצגת אפקטיבית ומרתקת.
- השימוש בתדמית שפת גוף וקוליות להעצמת ההופעה.
- השימוש בדוגמאות, סיפורים והומור בהרצאה.

תכני הלימוד:
הלימודים כוללים מידע על תרבות הנופש והפנאי, ניהול תיירות, מגמות בתיירות, שיווק תיירותי, יסודות חשבונאות, תמחיר ותקציב בתיירות, אמנות המכירה, סוגיות שיווק בתיירות וחקר שווקים.
משאבי אנוש בתיירות, תקשורת בין – אישית, ניהול זמן, ניהול פרוייקטים ותכנית עיסקית בתיירות.
תנאי קבלה:

מיועד להתכנית מיועדת למנהלים ומפעילים בכירים של אתרי תיירות, פנאי ונופש במגזר הכפרי והעירוני, משווקי תיירות, יזמים, ולאלה המתעתדים לעסוק בתיירות.
כמו כן לנציגי ועובדי מוסדות ורשויות, המטפלים בענף התיירות ולמסיימי תכנית ייזום ופיתוח תיירות.

רקע כללי:

קורס המיועד לאנשי מכירות ולכל מי שקשור לתחום, המודע לכך שבמשק תחרותי, עמוס ודינאמי, יכולתו של איש המכירות הינה גורם מרכזי בהצלחת העסק. מיומנות זו ניתנת לפיתוח באמצעות למידה ואימון. 
התוצאות  – ביצועי המכירות, מדברות בעד עצמן.
תכני הלימוד:

- פיתוח יכולת תשאול, הקשבה ושכנוע – ניהול מו"מ מנצח.
- הטיפול בהתנגדויות ומכירה נלווית – טכניקות לסגירת עסקה.
- סימולציות במכירה וסגירת עסקה וניתוח אירועים מהשטח.

רקע כללי:

הקורס מקנה כלים מעשיים לשיווק באינטרנט תוך התייחסות ליתרונות וחסרונות השיווק המקוון.
במהלך הלימודים תכירו טקטיקות מודרניות לשיווק האינטראקטיבי התופס נתח נכבד בארגונים רבים ומהווה ערוץ שיווקי משתלם.
תכני הלימוד:

מונחי יסוד, שימושים, יתרונות וחסרונות בשיווק מקוון, דרכים אופרטיביות לשיווק מקוון, סקירת התפתחות שיווק מקוון, מאפייני המוצרים בשיווק מקוון, התנהגות צרכנים באינטרנט.
למה כדאי לכל אחד לפנות בערוץ אינטראקטיבי, אסטרטגיות שיווק באינטרנט, טיפים מעשיים לשיווק אינטראקטיבי יעיל, כיצד לפרסם באינטרנט, אתיקה והגנת הלקוח, יישומיים עתידיים בשיווק מקוון, הדגשים חשובים לשיווק מקוון ובחינת מנועי חיפוש אטרקטיביים.

רקע כללי:

המשתתפים בקורס ירכשו יומנויות לשיווק עצמי במקום עבודתם ומחוצה לו. המטרה היא לדעת איך לקדם את עצמך בארגון ולהגדיל את יכולת הרישות למקבלי החלטות חשובים.
הקורס כולל טכניקות בהצגה נכונה מול קהל, בעמידה והעברת המסר להשגת אפקטיביות מרבית.
תכני הלימוד:

מה זה שיווק עצמי, איך להתייחס אל עצמי כאל מוצר, הכנת תוכנית לשיווק עצמי, יחסי ציבור עצמיים, זיהוי רשתות וקשרים חשובים בארגון, פיתוח רישות בארגון, אסרטיביות ומנהיגות.
יכולות בפיתוח קשרים עם מקבלי החלטות, טיפול בהתנגדויות, הצגה של נושא לקהל, התמודדות במכרזים, שפת גוף ותקשורת לא מילולית.  

רקע כללי:

הקורס מעניק הכשרה בתחומי השיווק, באמצעות הקניית ידע תאורטי ומעשי בתחום יסודות השיווק.
תוכנית הלימודים מאפשרת למשתתפים להתוודע לתהליכים ולהחלטות המתקבלות בשלבים השונים של הפעילות השיווקית בארגון.  

תכני הלימוד:

- התפיסה השיווקית.
- עיקרי ניהול השיווק.
- התנהגות צרכנים- מערכת המידע השיווקי.
- חקר שווקים – הגישה האסטרטגית בשיווק.
- מדיניות מוצרים.
- מדיניות מחירים והפצה.
- פרסום ותקשורת שיווקית.
- החדרת מוצר חדש לשוק.
- סדנא באמנות המכירה.

רקע כללי:

הקורס מקנה מיומנויות וטכניקות באסטרטגיות מודרניות בשיווק מוצרים לשוק הבינלאומי בחו"ל תוך התייחסות לצרכים ייחודיים של לקוחות חו"ל.

תכני הלימוד:

אסטרטגיות בשיווק בינלאומי, מחסומי כניסה ויציאה, התנהגות צרכנים והבנת מניעי קנייה של שווקי חו"ל, איומים והזדמנויות והתייחסות אליהם, ביצוע מחקרי שוק בחו"ל וזיהוי מקורת הפצה ולוגיסטיקה בינלאומיים.
במהלך הקורס יידרשו התלמידים להכין פרויקט סיכום בנושא מוצר המשווק לשוק הבינלאומי.

רקע כללי:

המונח MarCom
תכני הלימוד:
מכינה, מבואות עיצוב, זהות מותגית, קמפיין פרסומי, שיטות הדפסה, תהליכי קדם דפוס/תהליכי עבודה במחשב.
חומרים,כריכות,גימורים, שיווק, ניהול עסקי, עבודה מול עיתונים ומדיות שונות, ניהול סטודיו, תקשורת המונים, קופירייטינג ופרסום.

רקע כללי:

הקורס כולל הקניית מודלים וכלים מעשיים בשיווק, לוגיסטיקה, שירות, צינורות הפצה וניהול בקמעונאות .

תכני הלימוד:

שיווק קמעונאי, מדיניות המיצוב הקמעונאי, אסטרטגיות במגזר הקמעונאי, שירות ומכירות ללקוחות בענף הקמעונאות, סוגי קמעונאות, החלטות מיתוג ובידול הקמעונאות ועוד.
רקע כללי:

במהלך הקורס תקבלו כלים מודרניים לשיווק ופרסום מוצרים בטכנולוגיה גבוהה תוך התאמתם לצורכי הלקוחות.
הקניית טכניקות מעשיות בקביעת יתרון יחסי ובידול מוצרים בטכנולוגיה גבוהה.

תכני הלימוד:

כיצד לשווק מוצרי היי-טק, איך לקוחות קונים מוצרים בטכנולוגיה גבוהה, פיתוח יוזמות ורעיונות למוצרי היי- טק.
תחרותיות בשוק מוצרי היי-טק, פיתוח מוצרים חדשים, קרנות הון סיכון ושימוש בהן, שוק ההלוואות ואמצעי מימון למוצרים בטכנולוגיה גבוהה ועוד.

רקע כללי:

הקורס מיועד למנהלי שיווק ומכירות המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם ולהתקדם בארגון. וכן למעוניינים להשתלב במקומות עבודה בתפקידי מפתח בשיווק פרסום ומכירות.

הקורס מעניק כלים מתקדמים וחדישים בשיווק וחשיבה שיווקית מתקדמת בעידן של תחרות תוך דגש על כלים מעשיים ויישומיים למקומות העבודה במאה ה- 21. במהלך הקורס ילמדו המשתתפים טקטיקות באסטרטגיה פרסומית ותהליכי מכירה ומשא ומתן הנגזרים ממדיניות השיווק של הארגון.

תכני הלימוד:

עקרונות בשיווק, תפיסת השיווק המודרני, התנהגות צרכנים ומניעי קנייה, פילוח שוק, אסטרטגיות בשיווק מודרני.
שירות איכותי, מחקרי שוק וביצוע סקרים, תקשורת שיווקית, פרסום ויחסי ציבור, מבצעי קידום ומכירות, שיווק מקוון אינטראקטיבי, משא ומתן, אמנות המכירה, שפת גוף, שיווק בינלאומי ושיווק אינטראקטיבי.

הפוסט הזה פורסם בתאריך לימודים קורסים בשיווק. קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג בבלוג. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>