ללמוד ולעבוד בתחום – תואר שני במנהל עסקים

מידע על לימודים אקדמיים – תואר שני במנהל עסקים 
תואר שני במנהל עסקים MBA
תואר שני במנהל עסקים הוא בין התארים השניים המבוקשים והנפוצים ביותר.

בעלי תואר ראשון מתחומים רבים (הנדסה, משפטים, אמנות, מדעי הרוח, מדעי החיים ועוד) משתלמים במנהל עסקים לתואר מוסמך ולמעשה רוב הסטודנטים לתואר שני במנהל עסקים, כלל לא למדו…

מידע על לימודים אקדמיים – תואר שני במנהל עסקים 
תואר שני במנהל עסקים MBA
תואר שני במנהל עסקים הוא בין התארים השניים המבוקשים והנפוצים ביותר.

בעלי תואר ראשון מתחומים רבים (הנדסה, משפטים, אמנות, מדעי הרוח, מדעי החיים ועוד) משתלמים במנהל עסקים לתואר מוסמך ולמעשה רוב הסטודנטים לתואר שני במנהל עסקים, כלל לא למדו ניהול בתואר הראשון שלהם.

סוגי התואר:

תואר MBA לבעלי תואר ראשון – תואר ללא תזה, נמשך שנתיים, ומתקיים במסגרת אקדמית רגילה.

תואר Executive MBAתואר עם תזה MA  או M.Sc

מסלולי התמחות:

•ניהול והתנהגות ארגונית.
•מימון-חשבונאות.
•ניהול השיווק.
•ניהול טכנולוגיה ומערכות מידע.
•אסטרטגיה ויזמות.
•חקר ביצועים והחלטות.
•מסלול לימודים רב תחומי.
•שיווק.
•שוק ההון.
•בנקאות.
•התמחות בניהול ארגונים ללא כוונת רווח (אלכ"ר).
מבחן קבלה:

כדי להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים תצטרכו לעבור בחינת מיון באנגלית הנקראת  GMAT ומורכבת מכתיבת שני חיבורים, ובדומה לפסיכומטרי מפרק מילולי ופרק כמותי.

תכני הלימוד:

התוכנית תכשיר אתכם לתפקידי ניהול בכל הדרגים והארגונים. במהלך הלימודים תרכשו כלים כמו שיטות ניתוח, הרגלי עבודה ומחקר, דרכי חשיבה וטכניקות יישום מגוונות ועדכניות, שיאפשרו לכם ולבצע ניהול שוטף גם בתנאים של אי וודאות. הלימודים יקנו לכם כושר אבחון, ניתוח ויכולת קבלת החלטות.

בשל חוסר הוודאות ואי היציבות המאפיינים ארגונים רבים, תצטרכו לקחת החלטות המורכבות מגורמים שלא תמיד בשליטתכם, על מנת להמשיך ולקדם את הגוף עליו אתם אחראיים. במהלך הלימודים תלמדו כיצד להציב מטרות ויעדים ולתרגם אותם להוראות מעשיות כיצד לגייס עובדים ומשאבים נוספים וכיצד להשתמש בהם בצורה היעילה ביותר.
 
תואר שני במנהל השיווק:

רקע:

מטרת התוכנית היא הכשרת אנשי ניהול בכירים לתפקידים בסביבה עסקית מורכבת, במהלך הלימודים נשמר הקשר עם התעשייה (איגוד לשכות המסחר כדוגמא). תלמידי התוכנית מתעדכנים באופן שוטף בתכנים קיימים ועתידיים של קהיליית השיווק והעסקים. בנוסף ללימוד חומרים עיוניים מתקיימות במהלך הלימודים פעילויות אקדמיות תומכות כגון: למידה פעילה, סימולציות, למידה הפוכה, ניתוחי מקרה, עימותים כיתתיים, כלים מתחום הגישור, אימון עסקי, ניהול אנשים ומיזוגים ורכישות.

תחומי לימוד:

תחומי הלימוד המרכזיים הם: ניהול אינטגרטיבי, ניהול השיווק בראיה עכשווית, תקשורת אסטרטגית, יזמות עסקית, ניהול פיננסי, שיווק בראייה אסטרטגית, עיצוב ושיווק שירותים, ניהול קשרי לקוחות, שיווק גלובלי, בנוסף ילמדו קורסים בשיטות מחקר לטובת עבודת התזה המוגשת בסיום הלימודים.

אפשרויות תעסוקה:

בוגרי התוכנית במנ5הל השיווק מפתחים קריירות ענפות כמנהלי שיווק, פרסום, מכירות או כמנכ"לים בזירת העסקים הישראלית והבינלאומית.
 
תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית:

רקע:

לימודי מדיניות ציבורית מקנים לתלמידים כלי חשיבה וניתוח מתקדמים הדרושים להשתתפות אפקטיבית בתהליך של פתרון בעיות ציבוריות. הלימודים האקדמיים מכשירים את דור העתיד של ההנהגה המקצועית במגזר הציבורי בישראל, ע"י העשרה והכשרה מקצועית.

הלימודים נתמכים באירועים רבים המעשירים את הידע המקצועי ואת חווית הלימוד כגון: כנסים, ימי עיון, פורומים ומפגשים. לימודי מנהל ומדיניות ציבורית מחנכים ליוזמה, אחריות ולערבות הדדית.

תנאי קבלה:

המועמדים יעברו בחינות מיון GRE הבודקות יכולת אנליטית, חשיבה כמותית ובחינה על השפה האנגלית.

התמחויות:

         משפטים.

         רפואה.

         עבודה סוציאלית.

         גיאוגרפיה.

         חינוך.

         ועוד. . 

תכני הלימוד:

קורסי חובה כוללים המקנים בסיס עיוני לניתוח מדיניות: לימודי כלכלה, משפט, פוליטיקה, אתיקה, מנהל ציבורי וניתוח מדיניות, לימודי החברה הישראלית ולימודי ארגון. שיעורי בחירה ייעודיים, הפן המעשי של הלימודים ייערך ע"י ניתוח אירועים, סימולציות והתמודדות עם בעיות בשטח. התלמידים ידרשו להגיש תזה מחקרית במהלך הלימודים.

הפוסט הזה פורסם בתאריך לימודי תואר שני במנהל עסקים. קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג בבלוג. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>