ללמוד ולעבוד בתחום – תואר שני בחינוך לגיל הרך

מידע על לימודים אקדמיים – תואר שני בחינוך לגיל הרך 
תואר שני בחינוך לגיל הרך:

רקע:

הלימודים לתואר שני בחינוך ובתוכם ההתמחות בחינוך לגיל הרך מבוססים על תחומי ידע הכוללים את הפסיכולוגיה ההתפתחותית, החברתית והחינוכית ובוחנת היבטים רגשיים, חברתיים, מוסריים וקוגניטיביים בהתפתחות מינקות לבגרות.
במהלך הלימודים מושם דגש רב בבחינת  הגישה התפתחותית –…

מידע על לימודים אקדמיים – תואר שני בחינוך לגיל הרך 
תואר שני בחינוך לגיל הרך:

רקע:

הלימודים לתואר שני בחינוך ובתוכם ההתמחות בחינוך לגיל הרך מבוססים על תחומי ידע הכוללים את הפסיכולוגיה ההתפתחותית, החברתית והחינוכית ובוחנת היבטים רגשיים, חברתיים, מוסריים וקוגניטיביים בהתפתחות מינקות לבגרות.
במהלך הלימודים מושם דגש רב בבחינת  הגישה התפתחותית – אקולוגית, הבוחנת את  יחסי הגומלין בין מאפייני הילד, משפחתו, וההקשרים החינוכיים.
ההתמחות בגיל הרך שייכת לחוג לחינוך וכוללת מספר קורסים עם הדגשים תיאורטיים, מחקריים ויישומיים שנועדו להרחבת והעמקת הידע בנושאים התפתחותיים בינקות ובילדות המוקדמת.
ההתמחות לגיל הרך כוללת לימודי קורסים בנושא מסוים המעניין את התלמיד. סיום הלימודים מותנה בלימוד קורסי התמחות ועמידה בדרישות הרלוונטיות.

תכני הלימוד:

- מקצועות חובה: התפתחות ולמידה בגיל הרך ועוד.
- מקצועות בחירה: למידה של ילדים צעירים באמצעות בניה, ליקויים התפתחותיים: איתור מוקדם והתערבות חינוכית, התערבות חינוכית בינקות ובילדות המוקדמת, שפה משחק ועוד.

תקשורת: היבטים התפתחותיים וחינוכיים, בעיות התפתחות והסתגלות בגיל הרך ועוד.

- עבודה סמינריונית: במהלך הלימודים קיימת דרישה להגשת עבודה/ות סמינריונית במסגרת קורסי ההתמחות.
אפשרויות תעסוקה:

הלימודים במגמה מספקים בסיס עיוני, מחקרי, ויישומי נרחב למעונינים להשתלב במחקר והוראה באוניברסיטאות ובמכללות.
בנוסף קיימת האפשרות להשתלב בתפקידי הדרכה, יעוץ וריכוז פרויקטים חינוכיים, כמו גם בתפקידים חינוכיים שונים בעיריות וברשויות

הפוסט הזה פורסם בתאריך לימודי תואר שני בחינוך לגיל הרך. קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג בבלוג. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>