ללמוד ולעבוד בתחום – תואר שני בשיווק ומשאבי אנוש

מידע על לימודים אקדמיים – תואר שני בשיווק ומשאבי אנוש 
תואר שני במנהל השיווק:

רקע:
מטרת התוכנית היא הכשרת אנשי ניהול בכירים לתפקידים בסביבה עסקית מורכבת, במהלך הלימודים נשמר הקשר עם התעשייה (בינם, איגוד לשכות המסחר).
תלמידי התוכנית מתעדכנים באופן שוטף בתכנים קיימים ועתידיים של קהיליית השיווק והעסקים. בנוסף ללימוד חומרים עיוניים  מתקיימות…

מידע על לימודים אקדמיים – תואר שני בשיווק ומשאבי אנוש 
תואר שני במנהל השיווק:

רקע:
מטרת התוכנית היא הכשרת אנשי ניהול בכירים לתפקידים בסביבה עסקית מורכבת, במהלך הלימודים נשמר הקשר עם התעשייה (בינם, איגוד לשכות המסחר).
תלמידי התוכנית מתעדכנים באופן שוטף בתכנים קיימים ועתידיים של קהיליית השיווק והעסקים. בנוסף ללימוד חומרים עיוניים  מתקיימות במהלך הלימודים פעילויות אקדמיות תומכות כגון:
למידה פעילה, סימולציות, למידה הפוכה, ניתוחי מקרה, עימותים כיתתיים, כלים מתחום גישור, אימון עסקי, ניהול אנשים ומיזוגים ורכישות. תחומי לימוד:
תחומי הלימוד מרכזיים הם: ניהול אינטגרטיבי, ניהול השיווק בראיה עכשווית, תקשורת אסטרטגית, יזמות עסקית,,
ניהול פיננסי, שיווק בראייה אסטרטגית, עיצוב ושיווק שירותים, ניהול קשרי לקוחות, שיווק גלובלי.
בנוסף ילמדו קורסים בשיטות מחקר לטובת עבודת התזה המוגשת בסיום הלימודים. אפשרויות תעסוקה:
בוגרי התוכנית במנהל השיווק מפתחים קריירות ענפות כמנהלי שיווק, פרסום, מכירות או כמנכ"לים בזירת העסקים הישראלית והבינלאומית.
תואר שני בניהול משאבי אנוש:

רקע:
תואר שני בניהול משאבי אנוש מכשיר את התלמידים לתפקיד מנהל משאבי אנוש בראיה אסטרטגית המתאימה לדרישות הארגונים במאה ה- 21.
הלימודים לתואר מוסמך תורמים לסגירת הפער בין הממד הארגוני- עסקי לבין הממד האנושי.
התלמידים מקבלים בנוסף לידע התיאורטי המעמיק גם כלים יישומיים לפיתוח מומחיות מקצועית בתחום ניהול משאבי אנוש ובפיקוח על מערכות ארגוניות.
בסיום הלימודים התלמיד מצויד ארגז כלים המאפשר לו לנתח ארגונים מבחינה מקצועית ולייעץ על פי הצורך, בנוסף ליכולת ההשתלבות שלו בצוות הניהולי של ארגונים וחברות.
 
תכני לימוד:
ניהול אינטגרטיבי, אחריות תאגידית, ניהול ופיתוח עובדים, התנהגות ארגונית, חוק ויחסי עבודה, פיתוח ביצועים, שינויים ומעברים ארגוניים.
ניהול בינלאומי של משאבי אנוש, פיתוח תוכניות הדרכה, זיהוי כישורים ועוד.
במהלך הלימודים מתקיימות פעילויות אקדמיות תומכות כגון: למידה פעילה, סימולציות, למידה הפוכה, ניתוחי מקרה, עימותים כיתתיים, כלים מתחום גישור.
אימון עסקי, התנהגות צרכנים,ייעוץ ארגוני, פורום מנהלי הרכש,  סמינרים, הרצאות של מומחים בתחומם ועוד.

הפוסט הזה פורסם בתאריך לימודי תואר שני בשיווק ומשאבי אנוש. קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג בבלוג. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>